1 priedas Personalo licencijavimas | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
1 skyrius | 1.2.9.6 a) | Pilotai, įrodantys kalbos mokėjimą darbiniu kalbos vartojimo lygiu (4 lygis), vertinami kas keturis metus | |
2 skyrius | 2.3.3.1.1 | Kandidatas kaip orlaivio pilotas turi būti skraidęs ne mažiau kaip 45 valandas | |
2.3.4.1.1 | Kandidatas kaip sraigtasparnio pilotas turi būti skraidęs ne mažiau kaip 45 valandas | ||
4 skyrius | 4.4.1.1 | Išduodant skrydžio vadovo licenciją nėra nustatyti reikalavimai amžiui | |
4.4.1.3 | Padalinio patvirtinimo kurso trukmė nenustatyta | ||
4.5.1 | Kvalifikacijų sąrašas šiek tiek skiriasi: a) aerodromo vizualiojo skrydžių valdymo; b) aerodromo skrydžių valdymo pagal prietaisus; c) prieigos procedūrinio skrydžių valdymo; d) prieigos stebimojo skrydžių valdymo; e) rajono procedūrinio skrydžių valdymo; f) rajono stebimojo skrydžių valdymo | ||
4.5.2.2.1 | Padalinio patvirtinimo kurso trukmė nenustatyta | ||
4.5.2.2.2 | Išduodamo pirmojo ir atnaujinamo padalinio patvirtinimo galiojimo laikotarpis prasideda ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos dienos, kai sėkmingai baigtas vertinimas | ||
4.5.3.1 | Kai kurios kvalifikacijos šiek tiek skiriasi, tačiau Komisijos Reglamentas Nr. 2015/340 apima jas visas | ||
4.5.3.3 | Instruktoriaus patvirtinimo turėtojai turi būti įgalioti teikti mokymą ir priežiūrą darbo vietoje tose pozicijose, kurioms galioja padalinio patvirtinimas | ||
4.5.3.4 | Skrydžių vadovo licencijos turėtojas negali naudotis kvalifikacija suteiktomis privilegijomis, jeigu nesinaudojo jomis daugiau kaip 90 dienų arba padalinio patvirtinimo galiojimo nepavyksta pratęsti dėl neišdirbto minimalaus valandų skaičiaus | ||
4.7 | Ši licencija neišduodama |
2 priedas Skrydžių taisyklės | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
3 skyrius | 3.2.2 | Nauja nuostata. Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.3210 b punkte nustatyta: „b) Orlaivis, kuriam žinoma, kad kitas orlaivis negali tinkamai manevruoti, duoda šiam orlaiviui kelią.“ | |
3.2.2.4 | Nauja nuostata. Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.3210 c punkto 3 dalies i papunktis skiriasi nuo ICAO 2 priedo 3.2.2.4 punkto tuo, kad nurodoma, jog: „i) Sklandytuvų lenkimas. Sklandytuvas, kuris lenkia kitą sklandytuvą, gali pasukti į dešinę arba į kairę.“ | ||
3.2.3.2 b) | Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.3215 b punkto 2 dalyje nustatyta (ICAO 2 priedo standarto 3.2.3.2 dalies b punktą papildžius paryškintu tekstu): „2) visuose aerodromo judėjimo lauke esančiuose orlaiviuose kiek įmanoma įjungiami žiburiai, skirti orlaivio konstrukcijos matmenims paženklinti (išskyrus atvejus, kai orlaiviai nejuda ir yra kitaip tinkamai apšviesti);“ | ||
3.2.5 c) ir d) | Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.3225 punktas skiriasi nuo ICAO 2 priedo standarto 3.2.5 punkto c papunkčio ir 3.2.5 punkto d papunkčio tuo, kad jame nurodyta, jog c ir d punktai netaikomi oro balionams: „c) išskyrus oro balionus, kildamas arba artėdamas tūpti, visus posūkius daro kairėn, nebent skrydžių valdymo tarnyba nurodytų kitaip; d) išskyrus oro balionus, kyla ir tūpia prieš vėją, nebent dėl saugos, kilimo ir tūpimo tako padėties arba oro eismo nustatoma, kad tikslinga pasirinkti kitą kryptį.“ | ||
3.3.1.2 | ICAO 2 priedo 3.3.1.2 punktas pakeičiamas Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.4001 b punktu. Šio ICAO standarto ir šio Sąjungos reglamento skirtumai:- kalbant apie numatomus tarptautinius skrydžius pagal VST, Sąjungos reglamentas (SERA.4001 punkto b papunkčio 5 dalis) skiriasi nuo ICAO 2 priedo standarto 3.3.1.2 punkto e papunkčio tuo, kad jame įterptas paryškintas tekstas: „bet kokį tarptautinį skrydį, nebent atitinkamos valstybės nustatytų kitaip.“ - kalbant apie VST ir SPT skrydžius, kuriuos numatoma vykdyti naktį, į Sąjungos reglamentą SERA.4001 b punkto 6 papunktyje įtrauktas papildomas reikalavimas: „6) skrydį, kurį numatoma vykdyti naktį, jeigu išvykstama iš šalia aerodromo esančios teritorijos.“ Šis skirtumas taip pat nurodytas aprašant skirtumą (4 skyrius, 4.3 punktas), taikomą VST. | ||
3.8 ir 2 priedėlis | 3 skyriaus 3.8 dalyje esantys žodžiai „patyręs nelaimę“ į Sąjungos teisės aktus neįtraukti, todėl palydos misijų taikymo sritis platesnė – jos taikomos visų rūšių skrydžiams, kuriems prašoma tokios paslaugos. Be to, Sąjungos teisės aktuose nėra 2 priedėlio 1.1–1.3 dalių (įskaitytinai) ir A priedo nuostatų. | ||
4 skyrius | 4.3 | Nauja nuostata. ICAO 2 priedo 4.3 punktas pakeičiamas Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.5005 c punktu. Skirtumas tas, kad į Įgyvendinimo reglamentą (ES) Nr. 923/2012 įtraukiami reikalavimai, pagal kuriuos VST skrydžiai naktį gali būti leidžiami: „c) Jeigu taip nustato kompetentinga institucija, naktiniai VST skrydžiai gali būti leidžiami tokiomis sąlygomis: 1) jeigu išskrendama iš šalia aerodromo esančios teritorijos, pateikiamas skrydžio planas; i) debesų padas turi būti ne žemiau kaip 450 m (1 500 pėdų); 4) mažesni nei 3 punkte nurodytieji debesų pado, matomumo ir atstumo nuo debesų mažiausieji dydžiai gali būti leidžiami sraigtasparniams ypatingais atvejais, pvz., medicininių skrydžių, paieškos ir gelbėjimo operacijų arba gaisrų gesinimo atvejais; i) virš aukštos vietovės arba kalnų vietovėse – lygyje, kuris yra bent 600 m (2 000 pėdų) virš aukščiausios kliūties, esančios 8 km spinduliu nuo apskaičiuotosios orlaivio padėties; | |
4.6 | ICAO 2 priedo 4.6 punktas pakeičiamas Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.5005, f punkte nustatant kliūties perskridimo aukščio kriterijus: „f) Išskyrus atvejus, kai orlaiviui būtina kilti arba tūpti, arba kai yra gautas kompetentingos institucijos leidimas, VST skrydis nevykdomas: 1) virš tankiai apgyvendintų didelių miestų rajonų, miestų ir gyvenviečių, taip pat žmonių sambūrio atvirose vietose – žemiau kaip 300 m (1 000 pėdų) virš aukščiausios kliūties 600 m spinduliu nuo orlaivio; |
3 priedas Meteorologinis tarptautinės oro navigacijos aprūpinimas | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
1 dalis SARPs esmė | |||
4 skyrius | Meteorologiniai stebėjimai ir pranešimai | ||
4.5.1 i) | Automatiniuose pranešimuose nenurodomas debesų tipas (CB ir TCU) | ||
4.5.2, 4.5.3 | Automatiniuose pranešimuose nenurodoma papildoma informacija | ||
4.6.1.1 | MET REPORT/SPECIAL pranešimuose nurodomos vėjo krypties magnetinės reikšmės | ||
4.6.2.2 | EYVI AD, EYKA AD ir EYPA AD matomumo stebėjimai, skirti vietiniams pranešimams, reprezentuoja kilimo ir tūpimo tako tūpimo zoną išvykstantiems ir atvykstantiems orlaiviams | ||
4.6.2.3 | EYKA AD ir EYPA AD matomumo stebėjimai, skirti METAR AUTO pranešimams, reprezentuoja kilimo ir tūpimo tako tūpimo zoną | ||
4.6.4.3 | Esamųjų orų reiškiniai aerodromo apylinkėse nenustatomi, išleidžiant automatinius METAR pranešimus | ||
4.6.8 | Automatiniuose pranešimuose nėra jokios papildomos informacijos apie svarbias meteorologines sąlygas artėjimo tūpti ir pakilimo zonose | ||
4.7.3 | MET REPORT/SPECIAL pranešimuose Šiaulių aerodrome nenaudojamas automatinių vietinių pranešimų identifikatorius AUTO | ||
5 skyrius | Stebėjimai iš orlaivių ir pranešimai | ||
5.2 a) | Reguliarūs stebėjimai iš orlaivių neatliekami | ||
5.5 | Nauja nuostata. Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.12005 dalyje nustatyta: b) Kompetentingos institucijos prireikus nustato kitas sąlygas, apie kurias, su jomis susidūrę ar jas pastebėję, praneša visi orlaiviai. | ||
6 skyrius | Orų prognozės | ||
6.3 | Tūpimo prognozės EYKA AD ir EYPA AD nesudaromos | ||
6.3.3 | Tendencijos prognozė (TREND) taip pat teikiama MET REPORT/SPECIAL ir METAR pranešimuose | ||
6.4 | Kilimo prognozės EYKA AD, EYPA AD ir EYVI AD sudaromos pagal užklausą | ||
6.5.2 | Rajono prognozės skrydžiams žemuose lygiuose sudaromos žemėlapio formoje | ||
7 skyrius | SIGMET ir AIRMET informacija, aerodromo perspėjimai ir vėjo poslinkio perspėjimai ir aliarmo pranešimai | ||
7.4.1 | Vėjo poslinkio perspėjimai EYKA AD, EYPA AD ir EYSA AD nesudaromi | ||
2 dalis Papildymai ir priedai | |||
3 papildymas | Techninės specifikacijos, susiję su meteorologiniais stebėjimais ir pranešimais | ||
2 skyrius | Pagrindiniai kriterijai, susiję su meteorologiniais pranešimais | ||
2.1.3 | Londono ROC METAR pranešimus konvertuoja į skaitmeninę formą | ||
2.3.1 d) | Papildoma informacija nenaudojama kaip kriterijus išleisti vietinius specialiuosius pranešimus | ||
4 skyrius | Meteorologinių elementų stebėjimas ir stebėjimo rezultatų pranešimai | ||
4.1.5.1 | MET REPORT/SPECIAL pranešimuose nurodomos vėjo krypties magnetinės reikšmės | ||
4.2.4.4 | EYSA AD METAR AUTO pranešimuose matomumas nurodomas kaip nekryptinis, naudojant kodą NDV EYKA AD ir EYPA AD aerodromų METAR AUTO pranešimuose matomumas nurodomas išmatuotas vietoje, reprezentuojančioje RWY tūpimo zoną | ||
4.3.5 | EYKA AD ir EYVI AD MET REPORT/SPECIAL pranešimuose, skaičiuojant RVR, naudojamas 100%, 30%, 10% ir 3% RWY žiburių šviesos intensyvumas. EYPA AD – 100% RWY žiburių šviesos intensyvumas | ||
4.3.6.6 | METAR pranešimuose tais atvejais, kai per 10 minučių laikotarpį RVR 1 minutės vidurkio vertės pakinta daugiau kaip 50 m ar daugiau kaip 20 procentų vidutinės vertės, imant didesniąją iš jų, tuomet vietoje 10 minučių vidurkio vertės nurodomos 1 minutės vidurkio minimali ir maksimali vertės | ||
4.4.2.6 | Automatiniuose pranešimuose nenurodomos šios esamųjų orų charakteristikos: BL, DR, MI, BC | ||
4.5.3 | EYVI AD debesų pado aukštis pranešamas aerodromo aukščio atvykstantiems ir išvykstantiems orlaiviams atžvilgiu | ||
4.5.4.3 | Automatiniuose pranešimuose santrumpa “NSC” naudojama taip pat ir tais atvejais, kai CB ir/arba TCU tipo debesų yra aukščiau 5000 pėdų | ||
4.5.4.5 a) | EYSA AD automatiniuose pranešimuose kodas “///” nenaudojamas debesų tipo kodo vietoje | ||
4.8.1.2 | Automatiniuose vietiniuose pranešimuose aviacijai pavojingos meteorologinės sąlygos kaip papildoma informacija nenurodomos | ||
4.8.1.4 | Informacija apie vėjo poslinkį nenurodoma METAR AUTO pranešimuose | ||
4.8.1.5 a) 4.8.16 | Informacija apie jūros paviršiaus temperatūrą ir jūros sąlygas arba reikšmingą bangų aukštį nenurodoma | ||
5 papildymas | Techninės specifikacijos, susijusios orų prognozėmis | ||
1 skyrius | Kriterijai, susiję su TAF | ||
1.1.2 | Londono ROC TAF konvertuoja į skaitmeninę formą | ||
2 skyrius | Kriterijai, susiję su tūpimo prognozėmis | ||
2.2.3 | Pridedamoje prie vietinių ir prie METAR pranešimų TREND prognozėje matomumo vertė yra ta pati | ||
6 papildymas | Techninės specifikacijos, susijusios su SIGMET ir AIRMET informacija, aerodromo perspėjimais ir vėjo poslinkio perspėjimais bei įspėjimo pranešimais | ||
1 skyrius | Specifikacijos, susijusios su SIGMET informacija | ||
1.1.6 – 1.1.7 | Londono ROC SIGMET konvertuoja į skaitmeninę formą | ||
2 skyrius | Specifikacijos, susijusios su AIRMET informacija | ||
2.1.6 | Londono ROC AIRMET konvertuoja į skaitmeninę formą | ||
5 skyrius | Specifikacijos, susijusios su aerodromo perspėjimais | ||
5.1.1, 5.1.3 | Aerodromo perspėjimai rengiami ir platinami pagal susitarimą tarp LHMT ir aerodromų tarnybų | ||
6 skyrius | Specifikacijos, susijusios su vėjo poslinkio perspėjimais | ||
6.2 | Informacija apie vėjo poslinkį, kaip papildoma informacija, nenurodoma METAR AUTO pranešimuose ir automatiniuose vietiniuose pranešimuose |
4 priedas Oro navigacijos žemėlapiai | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
4 skyrius | Aerodromo kliūčių žemėlapis – ICAO. B tipo | ||
4.2.1 | Šis žemėlapis nerengiamas | ||
5 skyrius | Aerodromo vietovės ir kliūčių žemėlapis – ICAO (elektroninė versija) | ||
5.2.1 | Šis žemėlapis neprieinamas 4 zonai | ||
6 skyrius | Tiksliojo artėjimo tūpti vietovės žemėlapis – ICAO | ||
6.2.1 | Kauno RWY 08, Palangos, Šiaulių ir Vilniaus RWY 19 aerodromų žemėlapiai nerengiami | ||
9 skyrius | Standartinio išskridimo pagal prietaisus žemėlapis (SID) – ICAO | ||
9.2 | Šis žemėlapis nerengiamas Šiaulių aerodromui | ||
9.9.4.3 | Atitinkama navigacijos duomenų kodavimo informacija neskelbiama antroje žemėlapio pusėje arba atskirame lape | ||
10 skyrius | Standartinio atskridimo pagal prietaisus žemėlapis (STAR) – ICAO | ||
10.2 | Šis žemėlapis nerengiamas Šiaulių aerodromui | ||
10.9.4.3 | Atitinkama navigacijos duomenų kodavimo informacija neskelbiama antroje žemėlapio pusėje arba atskirame lape | ||
11 skyrius | Artėjimo tūpti pagal prietaisus žemėlapis – ICAO | ||
11.10.9 | Atitinkama navigacijos duomenų kodavimo informacija neskelbiama antroje žemėlapio pusėje arba atskirame lape (išskyrus RNP žemėlapiuose) | ||
14 skyrius | Aerodromo eismo schema – ICAO | ||
14.2 | Kauno, Palangos bei Šiaulių aerodromų eismo schemose kartu pateiktos orlaivių stovėjimo aikštelių ir pastatymo schemos - ICAO | ||
15 skyrius | Orlaivių stovėjimo aikštelių ir pastatymo schema – ICAO | ||
15.2 | Kauno, Palangos bei Šiaulių aerodromų orlaivių stovėjimo aikštelių ir pastatymo schemose kartu pateiktos eismo schemos - ICAO | ||
16 skyrius | Pasaulio oro navigacijos žemėlapis – ICAO 1:1 000 000 | ||
16.2.1 | Šis žemėlapis nerengiamas | ||
18 skyrius | Oro navigacijos žemėlapis – ICAO mažo mastelio | ||
18.2 | Šis žemėlapis nerengiamas. | ||
19 skyrius | Kurso žymėjimo žemėlapis – ICAO | ||
19.2 | Šis žemėlapis nerengiamas | ||
20 skyrius | Elektroninis oro navigacijos žemėlapis – ICAO | ||
20.2.1 | Šis žemėlapis nerengiamas |
5 priedas Matavimo vienetai naudojami ore ir žemėje | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
Skirtumų nėra |
6 priedas Orlaivių naudojimas | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
1 dalis Tarptautinis komercinis oro susisiekimas - lėktuvai | |||
Naudojamas 1991 m. gruodžio 16 d. Tarybos Reglamentas (EEC) Nr. 3922/91 dėl techninių reikalavimų ir administracinės tvarkos suderinimo civilinės aviacijos srityje III priedas (EU-OPS) |
7 priedas Orlaivių nacionaliniai ir registravimo ženklai | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
Skirtumų nėra |
8 priedas Orlaivių tinkamumas skraidyti | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
Skirtumų nėra |
9 priedas Formalumų supaprastinimas | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
Rengiamas |
10 priedas Aviacijos ryšiai | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
II tomas | 5 skyrius | 5.2.1.4.1 | SERA.14035 Skaičių perdavimas radiotelefoniniu ryšiu a) Skaičių perdavimas 1. Visi perduodant orlaivio šaukinį, kursą, kilimo ir tūpimo tako numerį, vėjo kryptį ir greitį vartojami skaičiai perduodami atskirai ištariant kiekvieną skaitmenį. i) Skrydžio lygiai perduodami atskirai ištariant kiekvieną skaitmenį, išskyrus šimto kartotinius skrydžio lygius. ii) Aukščiamačio nuostatis perduodamas atskirai ištariant kiekvieną skaitmenį, išskyrus 1 000 hPa nuostatį, kuris perduodamas kaip „VIENAS TŪKSTANTIS“ („ONE THOUSAND“). iii) Visi skaičiai, naudojami perduodant atsakiklio kodus, perduodami atskirai ištariant kiekvieną skaitmenį, išskyrus atvejus, kai atsakiklio kodai yra tik tūkstančio kartotiniai, – tuomet informacija perduodama ištariant tūkstančių skaičių rodantį skaitmenį ir po jo žodį „TŪKSTANČIAI“ („THOUSAND“). 2. Visi skaičiai, naudojami perduodant kitą nei a punkto 1 papunktyje nurodytą informaciją, perduodami atskirai ištariant kiekvieną skaitmenį, išskyrus skaičius, kuriuos sudaro šimto arba tūkstančio kartotiniai, – šie skaičiai perduodami ištariant kiekvieną šimtų arba tūkstančių skaičių nurodantį skaitmenį ir po jo atitinkamai žodį „ŠIMTAI“ („HUNDRED“) arba „TŪKSTANČIAI“ („THOUSAND“). Tūkstančių ir šimto kartotinių deriniai perduodami ištariant kiekvieną tūkstančių skaičių nurodantį skaitmenį ir po jo žodį „TŪKSTANČIAI“ („THOUSAND“), po to šimtų skaičių ir žodį „ŠIMTAI“ („HUNDRED“). 3. Tais atvejais, kai reikia patikslinti skaičių, perduotą kaip tūkstančio ir (arba) šimto kartotinį, skaičius perduodamas atskirai ištariant kiekvieną skaitmenį. 4. Teikiant informaciją apie objekto arba konfliktinę situaciją keliančio orlaivio santykinį pelengą pagal 12 valandų laikrodžio skalę, informacija pateikiama ištariant skaitmenis kartu, pvz., „DEŠIMTA VALANDA“ („TEN O„VIENUOLIKTA VALANDA“ („ELEVEN O 5. kaičiai su kableliu perduodami kaip nurodyta a punkto 1 papunktyje, o kablelis atitinkamoje sekoje nurodomas žodžiu „KABLELIS“ („DECIMAL“). 6. Nurodant labai aukšto dažnio (VHF) radiotelefonijos ryšio perdavimo kanalą naudojami visi šeši skaitinės žymos skaitmenys, išskyrus atvejį, kai penktas ir šeštas skaitmenys yra nuliai, – tuomet nurodomi tik pirmieji keturi kanalo žymos skaitmenys. |
5.2.1.7.3.2.3 | SERA.14055 Radiotelefonijos procedūros b) 2. Atsakant į minėtą kreipimąsi nurodomas besikreipiančiosios stoties šaukinys, po jo nurodomas atsakančiosios stoties šaukinys, ir laikoma, kad tai yra raginimas besikreipiančiajai stočiai siųsti pranešimą. Kai ryšys perkeliamas toje pačioje OEP tarnyboje, OEP tarnybos šaukinį galima praleisti, jei tai leidžia kompetentinga institucija.“ |
11 priedas Oro eismo paslaugos | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
2 skyrius | 2.6.1 | Išimties galimybė. Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.6001 dalyje orlaiviui leidžiama viršyti 250 mazgų greičio ribą, jeigu kompetentinga institucija tai patvirtina tam tikrų rūšių orlaiviams, kurie dėl techninių ar saugos priežasčių negali išlaikyti šio greičio. | |
2.25.5 | Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.3401 d punkto 1 papunktis nuo ICAO 11 priedo 2.25.5 standarto skiriasi taip: „Tikrinant laiką, jis nurodomas bent artimiausios minutės tikslumu“ | ||
3 skyrius | Nauja nuostata. Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.8005 dalies b) punkte nurodyta: b) Skrydžių valdymo tarnybų suteikiamais leidimais numatomas toliau nurodytas skirstymas: 1) tarp visų skrydžių A ir B klasių oro erdvėje; | ||
Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.8015 dalyje nurodyta (ICAO standarto 11 priedo 3.7.3.1 punktą papildžius paryškintu tekstu): e) Leidimų ir su sauga susijusios informacijos pakartojimas 1) Skrydžio įgula pakartoja skrydžių vadovui su sauga susijusias balsu perduotų skrydžių valdymo tarnybos leidimų ir nurodymų dalis. Visuomet reikia pakartoti šiuos dalykus: i) skrydžių valdymo tarnybos maršruto leidimai; | |||
Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.8015 dalies e punkto 2 dalyje nurodyta (ICAO standarto 11 priedo 3.7.3.1.1 punktą papildžius paryškintu tekstu): 2) Kiti leidimai ar nurodymai, įskaitant sąlyginius leidimus ir riedėjimo nurodymus, perskaitomi arba patvirtinami taip, kad būtų aiškiai parodyta, jog jie suprasti ir jų bus laikomasi. | |||
Nauja nuostata. Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.5010 dalyje nustatyta: SERA.5010 Specialieji VST skrydžiai, vykdomi skrydžių valdymo zonose Specialieji VST skrydžiai gali būti leidžiami skrydžių valdymo zonoje, jeigu yra gautas skrydžių valdymo tarnybos leidimas. Išskyrus atvejus, kai sraigtasparniams ypatingais atvejais, pvz., medicininiams skrydžiams, paieškos ir gelbėjimo operacijoms ir gaisrų gesinimo atveju tai leidžia kompetentinga institucija, taikomos tokios papildomos sąlygos: a) tokie skrydžiai gali būti vykdomi tik dieną, nebent kompetentinga institucija yra leidusi kitaip; | |||
5 skyrius | Nauja nuostata. Įgyvendinimo reglamento (ES) Nr. 923/2012 SERA.12005 dalyje nustatyta: b) Kompetentingos institucijos prireikus nustato kitas sąlygas, apie kurias, su jomis susidūrę ar jas pastebėję, praneša visi orlaiviai |
12 priedas Paieška ir gelbėjimas | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
Skirtumų nėra |
13 priedas Orlaivių avarijų ir incidentų tyrimas | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
Skirtumų nėra |
14 priedas Aerodromai | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
Skirtumų nėra |
15 priedas Oro navigacijos informacijos paslaugos | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
3 skyrius | Oro navigacijos informacijos vadyba | ||
3.5 | Automatizavimo naudojimas nėra pilnai įgyvendintas | ||
5 skyrius | Oro navigacijos informacijos produktai ir paslaugos | ||
5.2.5.1 | – Kauno, Palangos bei Šiaulių aerodromų eismo schemos pateiktos kartu su orlaivių stovėjimo aikštelių ir pastatymo schemomis – ICAO; – Aerodromo vietovės ir kliūčių žemėlapis – ICAO (elektroninė versija) neprieinamas 4 zonai; – Kauno, Palangos bei Šiaulių aerodromų orlaivių stovėjimo aikštelių ir pastatymo schemos pateiktos kartu su eismo schemomis – ICAO; – Tiksliojo artėjimo tūpti vietovės žemėlapis – ICAO nerengiamas Kauno RWY 08, Palangos, Šiaulių ir Vilniaus RWY 19 | ||
5.3.2 | AIP duomenų rinkinys nerengiamas | ||
5.3.4 | Aerodromo kartografavimo duomenų rinkinys nerengiamas | ||
5.3.5 | Skrydžių pagal prietaisus procedūrų duomenų rinkinys nerengiamas |
16 priedas Aplinkosauga | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
Rengiamas |
17 priedas Saugumas | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
Doc 8973 Aviacijos saugumo vadovas | |||
11.2.6.18 (a) |
18 priedas Saugus pavojingų krovinių vežimas oru | |||
Nuoroda | Skirtumai | ||
10 skyrius | Lietuvos Transporto saugos agentūros direktoriaus 2020 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 2BE-443 nustatyti reikalavimai dėl pavojingų krovinių vežimo oro transportu mokymų. Informaciją galima rasti svetainėje www.ltsa.lt |
Nuoroda | Skirtumai | ||
Doc 4444 Oro navigacijos paslaugų procedūros – Skrydžių taisyklės ir oro eismo paslaugų teikimo taisyklės | |||
2 papildymas | 8 | Be kariniams skrydžiams naudojamų orlaivių, dar ir muitinės ir policijos orlaivių naudotojai ICAO skrydžio plano 8 punkte turi įrašyti raidę “M”. | |
Doc 10066 Oro navigacijos paslaugų procedūros Oro navigacijos informacijos valdymas | |||
5.2.3 | Spausdinti leidiniai nerengiami | ||
5.3.3.1 | AIP duomenų rinkinys nerengiamas | ||
5.3.3.3 | Aerodromo kartografinių duomenų rinkinys nerengiamas | ||
5.3.3.4 | Skrydžių pagal prietaisus procedūrų duomenų rinkinys nerengiamas | ||
5.4.1.3 - 5.4.1.4 | Duomenų rinkinių kontrolinis sąrašas nerengiamas | ||
6.1.4.3 | Pranešimai apie nustatytų pavojingų, ribojamų ar draudžiamų zonų aktyvavimą ir apie veiklą, reikalaujančią laikino oro erdvės apribojimo, išskyrus gelbėjimo darbus, turi būti paskelbti ne vėliau kaip prieš 1 dieną iki nurodytų zonų aktyvavimo | ||
6.1.4.4 - 6.1.4.6 | Netaikoma | ||
6.1.5.1 - 6.1.5.2 | Netaikoma | ||
Papildymas 2 Oro navigacijos informacijos rinkinio (AIP) turinys | |||
1 dalis Bendroji | |||
GEN 3.5.7 | VOLMET paslaugos neteikiamos | ||
2 dalis Maršrutai | |||
ENR 3.1 | Standartinių navigacinių maršrutų nėra | ||
ENR 3.3 | Kitų maršrutų nėra | ||
ENR 4.2 | Specialiosios navigacijos sistemos nėra | ||
ENR 4.3 | Pasaulinės navigacijos palydovinės sistemos (GNSS) nėra | ||
ENR 4.5 | Antžeminių oro navigacijos žiburių maršrute nėra | ||
3 dalis Aerodromai | |||
AD 2.24 Aerodromų žemėlapiai | |||
5) | Aerodromo kliūčių žemėlapis — ICAO B tipo – nerengimas | ||
15) | Paukščių telkimosi aerodromo apylinkėse žemėlapis – nerengiamas | ||
AD 3 Sraigtasparnių uostai | |||
Sraigtasparnių uostų nėra |